Reizigers maken nu kans op een service-op-maatje!

Vanaf vandaag lanceren we een nieuw initiatief voor mensen die het reizen met het OV als een drempel ervaren. Soms blijken mensen moeite te hebben met het vinden van de juiste reisinformatie of het vervoersbewijs dat het beste bij hen past. Een telefoontje naar de klantenservice biedt voor deze groep niet altijd voldoende houvast: elke situatie én elke reis is weer anders.

Bel nu!
0900-4864636 (gebruikelijke belkosten)

Voor deze mensen is er nu een oplossing: een service-op-maatje: een afspraak op het Servicepunt Den Haag Centraal met een HTM’er die tijd vrijmaakt om je persoonlijk op weg te helpen. Hoe werkt het nou zo’n korting met persoonlijke OV-chipkaart? Hoe vraag je dat aan, of is een abonnement een logischere oplossing? Dit soort afwegingen, maar dan samen. 

Een tram of busmaatje reist met je mee!

Als je nu belt voor een afspraak krijgt iedereen die in aanmerking komt voor een service-op-maatje tot 3 mei a.s. ook een dagkaart opgestuurd om gratis naar het Servicepunt op Den Haag Centraal te reizen. Als kers op de taart reist er een tram of busmaatje - een collega in herkenbaar uniform - mee van de gewenste instaphalte naar het HTM Servicepunt. Zo kunnen de vragen die tijdens de rit ontstaan ook alvast beantwoord worden.